vrijdag 13 september 2019

Welke prijsjes zijn er te verdienen.....




Ja, dan komt het moment dat je moet gaan bepalen welke prijsjes je weg gaat geven. Altijd een lastig moment. Ik had gehoopt om tijdens mijn vakantie wat leuks tegen te komen, maar helaas, behalve een handje Sahara-zand ben ik niet iets tegen gekomen met het wow-idee voor een weg te geven prijsje.

De grootste prijs voor jullie allemaal is natuurlijk het mee kunnen doen aan dit project, maar als het dan af is dan willen we toch wel graag een soort van beloning ontvangen als blijkt dat jouw project net even boven die van een ander verkozen wordt.

Dus ben ik toch maar mijn Minidoor-winkeltje ingedoken om op zoek te gaan naar iets wat passend is om weg te geven. Zoals jullie weten is het altijd een klein prijsje, maar dat maakt het ook weer lastig..... Want als ik ook nu weer naar jullie inzendingen kijk, dan kan ik eigenlijk niets meer bedenken wat er al niet in ligt. Toch wilde ik niet te veel bij de tuinartikelen vandaan gaan, dus heb ik voor de volgende 3 prijsjes gekozen. Is het geen aanvulling voor dit project, dan is het vast wel weer ergens anders voor te gebruiken.


1e prijs:

Slinger met gekleurde kerstverlichting



Met deze slinger kun je misschien nog een leuke slinger met lampionnen maken

2e prijs:

Minidoor-waardebon van € 5,00



Een vrije keus om iets uit te zoeken. 
De waardebon is in te wisselen bij een aankoop in mijn webwinkel 
of op één van de beurzen.

3e prijs:

Tuingereedschap



Een schop, hark en schoffel.
Altijd handig om bij de hand te hebben.

2 opmerkingen: