maandag 23 september 2019

Beurs Rijswijk


Na het Zomerproject moest ik ook weer terug naar de orde van de dag, want het beursseizoen zou weer gaan beginnen.
Voor ons zou de beurs in de Broodfabriek Rijswijk weer de eerste beurs zijn, dus afgelopen donderdag weer alle spullen bij elkaar gezocht, bakjes gevuld met nieuwe voorraad, kant en band bijgewerkt en vrijdag richting de beurslocatie om op te gaan bouwen.
Zaterdag en Zondag hebben we de beurs gedraaid. Helaas was het minder druk dan we verwacht hadden, maar mogelijk had het mooie najaarsweer hier ook een aandeel in.
Maar elk voordeel heeft zijn nadeel, doordat het wat rustiger was heb ik met veel bekenden even een praatje kunnen maken. Gezellig dat jullie geweest zijn!
En natuurlijk wil ik Rob, Jolinda en Daphne ook weer bedanken dat ze mij het weekend geholpen hebben! Dank jullie wel!


Nu heb ik nog een korte week om alles weer bij te werken, want a.s. vrijdag reizen we af voor de DHN show in Arnhem. Ik houd het daarom maar even kort vandaag!

1 opmerking:

  1. Ja, dat is zeker een kort verslag, maar het was een leuk weekend; ik heb genoten en lekker bij gepraat, ook met Dion en Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen