zondag 15 september 2019

Prijsuitreiking




Wat een mooie projecten zijn er ingestuurd en wat hebben we de afgelopen 2 dagen kunnen genieten van dit alles. Mijn eerste taak was de puntentelling op de workshops, een hele klus, maar wat opvallend was, was dat niemand de volle 48 punten wist te scoren bij de workshops. Soms zag ik wel vergelijkbare artikelen, maar waren niet uitgevoerd, zoals ik ze in de beschrijving weergegeven had. Op een paar kleine details werden hierdoor - voor sommige - kostbare punten verloren.
Het totale aantal verdiende punten staat straks vermeld bij je foto.

Met behulp van de lezers van mijn blog en FB pagina is er uiteindelijk beslist wie de 1e, 2e en 3e prijs gaat winnen. In totaal ontving ik via de mail, blog en FB van 59 lezers een puntenverdeling. Van 11 FB lezers zijn de punten helaas niet meegenomen in het eindresultaat. Sommigen gebruikten de verdeling van de punten bij alle foto's, anderen gaven maar 1 of  2 foto's punten. Voor mij een reden om deze puntenseries niet mee te nemen in de telling. Met het aantal puntengevers wat overbleef kon er toch een mooie wedstrijd van gemaakt worden.

Terwijl ik nog steeds van mening ben dat jullie allemaal gewonnen hebben, zijn er toch 3 deelnemers die van veel lezers punten gekregen hebben. Het was een echte nek aan nek race, maar uiteindelijk hebben gewonnen:

1. Erna Schoonhoven
Totaal 104 punten

2. Karin Hiddink
Totaal 101 punten

3. Natasja Degger
Totaal 97 punten
________________________________

Willen jullie even contact opnemen met mij m.b.t. het verzenden/afhalen van de prijsjes?

Voor nu ga ik afscheid nemen rondom de informatie van het Zomerproject 2019.
Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt en
wil jullie bedanken voor alle lieve woorden die ik
t.a.v. het project van jullie heb mogen ontvangen.

Ik ga me nu voorbereiden op de najaarsbeurzen en Thea's Adventskalender 2019!
Natuurlijk kun je hier op mijn blog
mijn eigen miniatuuractiviteiten blijven volgen.

Tot ziens!

©Thea

5 opmerkingen:

  1. Proficiat dames. Mooie werkstukken zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en als ik fouten heb gemaakt op Facebook bij de beoordeling, sorry. Dacht dat we op FB alleen maar de beste 3, de een na best 2 en nr 3, 1 puntje mochten geven.
    Echt superproject en onwijs gaaf uitgevoerd door allemaal. Zoveel verschillen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marianne. Zoals jij beschrijft was het de bedoeling. Dank je wel voor het mee jureren.
      En ja. Iedereen heeft er met veel plezier aan gewerkt. Vooral de Give Aways waren leuk om uit te zetten! Haha. Groetjes. Thea

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars van dit leuke project.

    BeantwoordenVerwijderen