vrijdag 4 januari 2019

Puntenverdeling


Thea's Adventskalender 2018


Tien deelnemers van Thea's Adventskalender 2018 hebben hun kast ingestuurd om mee te doen aan de prijsuitreiking. Woensdagavond en gisteren heb ik me bezig gehouden met de eerste punten verdeling voor de workshops die iedereen gemaakt heeft, nu is het de beurt aan de lezers van mijn blog en FB pagina.


10 "Oude Speelgoedkasten" 


Zou jij als lezer van mijn blog en FB-pagina 3, 2, en 1 punt(en) willen geven 
aan de 3 voor jou mooiste kasten... Je kunt je punten hieronder op mijn blog 
vermelden of een mail sturen naar theavhas@gmail.com.

foto 1 - Tineke Zandvliet (107 punten)

foto 2 - Fenny Smit (59 punten)

foto 3 - Petra Joosse (109 punten)

foto 4 - Petra Buis (69 punten)

foto 5 - Trudie van Leeuwen (87 punten)

foto 6 - Ernie Kos (67 punten)

foto 7 - Esther van Eijk (144 punten)

foto 8 - Jolinda Koek (108 punten)

foto 9 - Natasja Degger (64 punten)

foto 10 - Tessa Gruppelaar (74 punten)

Succes allemaal met de puntenverdeling. 
De kasten hebben allemaal hun eigen uitstraling, 
het wordt lastig om punten te geven! 


Groet, Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten