zondag 6 januari 2019

Prijsuitreiking

Thea's Adventskalender 2018



Wat was het dit jaar moeilijk om punten te geven aan de verschillende kasten. 
Iedere kast was met even veel zorg gebouwd en ingericht. 
Ze leken erg op elkaar, en toch waren ze allemaal net even anders. 
Wat een mooi project was het weer! 

De puntenverdeling op de workshops gaf bijna geen verschil, 
alle workshops waren gemaakt, chapeau! 
Dus eigenlijk begon de wedstrijd afgelopen vrijdag pas. 
In totaal hebben 52 lezers van mijn blog en FB pagina de punten gegeven, 
dus ik ben er van overtuigd dat dit op een eerlijke manier gebeurd is.

Maar dan de grote vraag, wie heeft er gewonnen.
Wat mij betreft zijn jullie allemaal winnaars, 
maar 1 deelnemer liep met haar kast ver uit op de rest 
en dat is de kast van 

Esther van Eijk




Esther stuurde haar foto's al op 24 december voor 15.00 uur naar me toe 
en schreef erbij dat ze in eerste instantie de kast op alleen een achtergrond 
wilde maken, maar lopende het project ze er toch een hoekje 
van gemaakt heeft. 

Op haar foto zie je oa. een kastje terugkomen uit de Adventskalender van 2014 
en in haar kast staat het bootje, welke ze afgelopen zomer nog 
gewonnen had met het Zomerproject 2018. 
Daarnaast heeft ze - net als veel andere inzenders trouwens -  
nog een aantal eigen items toegevoegd.

In totaal kreeg ze maar liefst 144 punten 
en mag ze met recht de winnaar genoemd worden.


+++++++++++++++++++

De nummers 2 t/m 4 lagen dit jaar heel dicht bij elkaar.


Elke lezer die punten gaf zorgde ervoor dat ik in spanning zat 
wie nu weer 2, 3 of 4 zou komen te staan.
Dit is uiteindelijk de uitslag geworden!


Omdat de uitslag van deze 3 deelnemers zo dicht bij elkaar liggen, 
zal ik voor de nr. 3 & 4 allebei de 3e prijs beschikbaar stellen.

Willen de prijswinnaars even contact met me opnemen 
ivm het versturen of ophalen van de prijsjes?

Ook alle overige deelnemers wil ik bedanken voor hun deelname.
Het was 2 maanden lang veel werk, maar ik heb er weer van genoten!

©Thea

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie prijs!Maar het mooiste is dat alle deelnemers een prachtig tafereeltje rijker zijn en dat je kan zien dat het
    met veel plezier door jullie is gemaakt!

    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de prijs allemaal, maar ook die hem niet hebben gewonnen, het is een genot om te zien wat er van gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, allemaal! Wat een leuke speelgoedkasten en kamertjes zijn het geworden.
    Je zou zin krijgen om toch ook een kleine bewoner aan je eigen huisje toe te voegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen