maandag 14 januari 2019

Nagezonden Adventskalender

Afgelopen vrijdag kreeg ik nog een foto van een Adventskalender opgestuurd door één van de deelnemers. Ik wil deze graag ook hier nog met jullie delen.



Ze schreef in de mail:

Hierbij een foto van mijn resultaten van de Adventskalender 2018!
En bij deze wil ik je heel hartelijk danken voor al het plezier wat ik de afgelopen weken heb gehad!
Ik heb voor het eerst helemaal zelf een meubelstuk gemaakt (beetje kleiner als die van jou, omdat ik geen grotere stukken hout had, maar dat mocht de pret niet drukken...), handig geworden met mijn boortje, onder jouw aanmoediging eigen inbreng erin gegooid, etc.... Kan niet wachten tot een volgend project!

Ik word stil van dit soort berichtjes ...
De uren die ik in een project stop zijn in eerste instantie natuurlijk voor mijzelf, maar het is ook leuk en dankbaar om te zien dat ik anderen hiermee kan stimuleren en zij ook met plezier aan een project kunnen werken en op deze manier nieuwe technieken aanleren. Van veel andere deelnemers kreeg ik soortgelijke berichtjes, teveel om allemaal hier te plaatsen. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie deelname! Groet, Thea

4 opmerkingen:

  1. Zoo, deze is echt heel mooi!Petje af hoor.

    Groetjes, Jolinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de inzending niet binnen was ik had zeker gestemd op deze inzending. Echt heel mooi,knap voor het eerst met hout werken, met advies op afstand. Leuk zo'n compliment toch. Groei je een beetje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en sfeervol! Leuk dat ze er zoveel plezier aan beleefd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi geworden! Heel leuk ook zo'n reactie, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen