zondag 2 september 2012

OLMC Verjaardagsswap - Voor Marjo!

Van de week was Marjo jarig. Ik miste de dagen ervoor wat inspiratie, maar vorige week zondagochtend wist ik eindelijk wat ik kon gaan maken voor haar.
 
Een van mijn workshoppakketjes Foto-album uit de webwinkel gepakt en deze volledig een eigen draai gegeven. Ik heb foto's van de internetsite van Marjo gehaald, verkleind en geprint. Deze in het foto -album geplakt. Voor de voorzijde heb ik het logo van Marjo's site genomen en deze bewerkt zodat het een persoonlijk voorblad zou worden.
 
 
Daarnaast heb ik van een metalen vlinder een wandvlinder gemaakt. Ik heb het bewerkt met loodverf en nadat dit droog was en goed dekkend, heb ik het bewerkt met paarse en koperkleurige patina. Hierna nog een laklaagje erover!
 
Marjo kreeg het cadeautje helaas pas een dag na haar verjaardag, maar ik heb begrepen dat ze er erg blij mee was.
 
Nog van harte gefeliciteerd Marjo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten