dinsdag 18 september 2012

Cadeautje voor Jolinda

Nog een klein uurtje en dan is Jolinda jarig. Ik zal maar niet vertellen hoeveel jaren jong ze wordt, want dan heb ik na 25 jaar vriendschap mogelijk wel ruzie.....
 
Zo'n 2 jaar geleden is ze via mij in aanraking gekomen met de miniatuur hobby, en is hier bijna dagelijks wel even mee bezig. Erg leuk om via haar punt.nl (en inmiddels ook haar blogspot) te zien wat ze zoal maakt.
 
Sinds kort bedenkt Jolinda voor mijn webwinkel ook workshopjes en omdat ik haar ook  afgelopen zondag gevraagd had mij te helpen op de beurs in Waalre, gaf dit voor haar een kick om ook even lekker aan de knutsel te gaan voor de verkoop.
Ze heeft een paar leuke artikelen bedacht en gemaakt van afvalmateriaal en ik moet zeggen, echt leuk om te zien.... en zeker ook de moeite waard om ze te verwerken in een PPH-tafereel.
 
Voor haar verjaardag wil ik haar spulletjes even extra in het zonnetje zetten en ook een persoonlijk plekje in mijn webwinkel geven, en dit is de reden dat Jolinda vanaf vandaag een eigen pagina heeft in mijn webwinkel.
 
 
 
Jolinda,een hele fijne verjaardag toegewenst en we zien elkaar weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten