maandag 10 september 2012

Beurs Vaassen 2012

Afgelopen zondag ben ik voor de 2e keer als standhouder naar de beurs in Vaassen geweest.
Jenny, een collega, welke ook besmet is met het miniatuurvirus, wilde me komen helpen op de beurs. Dit was erg prettig, behalve dat het erg gezellig is kun je met z'n tweeën toch even iets sneller opbouwen en ook zelf even een rondje over de beurs lopen.
 
Al direct aan het begin van de beurs kwam Helma even een kijkje nemen. Leuk dat ze aangaf dat de kraam toch al weer veel meer gevuld is dan een jaar geleden. Ik ben me hier zelf niet meer zo bewust van, maar bij het opbouwen had ik al wel in de gaten dat ik toch wel meer ruimte nodig heb, dan de 2 meter die ik besproken had. Ik had namelijk ook nog niet alles meegenomen van huis.
 

 
Een gezellige drukke beurs gehad, en de verkoop verliep ook redelijk, dus voor de koper en de verkoper denk ik wel een goede beurs geweest.
Daarnaast is het natuurlijk ook weer erg gezellig om zo na het zomerseizoen elkaar weer te ontmoeten en bij te praten.
 
In de rustige momenten ben ik zelf ook over de beurs gelopen en heb een knoopkleedje gekocht.
Voor mij een nieuwe techniek, maar dit moet geen probleem zijn, ik vind m namelijk zo goed in de kamer van de Franse lerares (kostschool) passen, dat ik mogelijk hier al snel mee ga beginnen....
 

 
Jolinda, welke mij volgende week op de beurs in Waalre komt helpen, had gevraagd of ik een verrassingspakketje voor haar mee wilde nemen bij Workshoppy Alfabet. Dit zag er erg verrassend uit en ook ik wil eigenlijk wel weten wat er in zit.....
Dus daarom voor mezelf er ook één gekocht en Jolinda, ik spreek nu met je af dat we m volgende week samen open maken!
 

 
Tot volgende week dus!
Dan kunnen we de inhoud van het pakketje weergeven....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten