donderdag 27 september 2012

Een avond vol knutselwerkjes

Vanavond had ik even zin in een paar knutselwerkjes, dus heerlijk op mijn hobbykamer gezeten, waar door Rob zo nu en dan een kopje koffie naar binnen gedragen werd.
 
Dit heb ik gemaakt:
 
Boekjes voor een Halloween/Heksentafereeltje. Bewerkt met wat brandend wierook,
zodat de zijkanten wat geschroeid er uit komen te zien...
 
 
Een muziekmapje met losse bladen bladmuziek van het
liedjesboek "Liedjes met een hoepeltje erom".
Deze heb ik een aantal maanden ingescand en als mogelijk workshopje
bij de OLMC aangeboden, toen Paula een muziekstandaard samen met ons ging maken.
Paula, het boekje is nu af, maar de standaard moet nog gezaagd worden...
 
 
Twee groentenkistjes gemaakt. De groente komt uit Thailand.
Ik heb zelf de kistjes (met groente-sticker) erbij gemaakt.
 
Een mandje voor de kerst met 4 kerstlapjes en wat decoratiemateriaal.
 
 
Een broodplank met een mandje brood, theedoek en pak bakmeel.
Het mandje met vliegertouw gewickerd en met blauwe patina geverfd.
Broodjes van fimoklei gebakken. Het pak bakmeel gescand,
verkleind en in elkaar gevouwen.
 
 
Ik heb veel kunnen doen vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten