maandag 27 augustus 2012

Minidoor: Verschillende webwinkelartikelen

Van het weekend net als de afgelopen avonden lekker in mijn kamertje (en keuken) zitten knutselen voor mijn webwinkel. De voorraad moet op peil gebracht worden en hierdoor heb ik weer postpapier pakketjes geprint, workshoppakketjes een nieuw jasje gegeven, lintjes geknipt, je kunt het zo gek niet bedenken....
Voorraadbeheer op het internet heb ik ook bijgewerkt. En..... daarnaast natuurlijk ook nog wel een paar miniaturen in elkaar gezet. Altijd het meest leuke om te doen.
 
Vandaag vroeg mijn dochter waarom ik inmiddels in de keuken aan het knutselen was. Haar gevraagd of ze even in mijn kamer kon kijken, en toen kwam ze hoofdschuddend de keuken weer in! Het wordt echt opruimtijd dus....
 
Terwijl ik met het één bezig ben schiet een ander idee al weer te binnen en dan moet ik alvast even een opzetje maken om het idee niet kwijt te raken.
Overal in mijn kamer ligt wel wat. Een gezellige puinhoop.
 
Helaas zijn de foto's van deze post verloren gegaan doordat de computer een aantal jaren geleden crashte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten