woensdag 1 augustus 2012

Minidoor: Kledingrek met lapjes

Het opzetten van je webwinkel op een beurs betekent altijd vroeg op en de tijd nemen voor het opzetten van je kraam. Daarnaast neem je je hele voorraad mee en dit wordt inmiddels zoveel, dat ik tijdens mijn strandvakantie eens heb zitten bedenken hoe ik het een en ander anders kon gaan  organiseren.
 
De eerste fase nu tijdens mijn laatste vakantie dagen aangepakt! Ik heb een kledingrek gekocht, en op basis van de lengte van de gripzakjes heb ik gaatjes in de verticale buizen geboord. Hierin heb ik roestvrijstalen en  glasfiber stokken bevestigd, waar de zakjes aan hangen. Ik heb nu mijn pailletjes en andere glitterfiguren 1 meter lintjes, , 1 meter kantjes, ei-kraaltjes, alle grassoorten en Flowersoft, schelpen + van al mijn lapjes (A4 / Quilt / Kerstlapje) minimaal 2 stuks op het rek hangen. Dit is overzichtelijk winkelen lijkt me!
 
Zeker de moeite waard om er even een foto van te maken....

1 opmerking:

  1. Ik heb toevallig ook een rek gekocht voor mijn stofstalen aan op te hangen. Ik heb een rek gevonden wat eigenlijk wordt gebruikt om kledinghangers aan op te hangen in winkels maar dit werkt ontzettend goed. Gr Henk (tip waar ik het rek heb gehaald is kledingrekken-kopen.nl

    BeantwoordenVerwijderen