maandag 2 april 2012

Ontmoetingsdag Noord Nederland 2012


Ontmoetingsdag Noord Nederland
zaterdag 7 april 2012
Workshops Webwinkel Minidoor

Aanstaande zaterdag kom ik ook naar de ontmoetingsdag in Drachten.
Ik zal deze dag niet met mijn verkoopstand aanwezig zijn, maar bij mij aan de workshoptafel kun je verschillende workshopjes maken. 
Ik hoop jullie te ontmoeten!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ik heb gekozen voor het maken van verschillende workshopjes, enkele in de sfeer van Pasen. Hier een overzicht:
·     Etagière maken - met 3 fimokleibordjes maken we een etagière welke bewerkt wordt met servetten - Kosten € 2,50.
·     Kaartenhouder in Paassfeer - Een memorybord voor aan de muur met verschillende Paaskaarten erop. Diverse stofjes en lintjes mogelijk - Kosten € 2,50.
·     Kleurboek in thema Lente/Pasen - Speciaal voor de kinderen tot 13 jaar. Het boekje kun je inkleuren, of alleen uitknippen en in elkaar plakken - Kosten € 1,00.
·     Boekje Paasevangelie - Aan de hand van zelfgemaakte printjes maak je een boekje met daarin het Paasevangelie volgens Mattheüs - Je kunt kiezen uit twee kaften - Papieren kaft € 2,00 - Stoffen kaft € 2,20.
·     Mandje met eitjes en eendje of haasje - Met filigraan een mandje vlechte en deze vullen met gras, 3 eikraaltjes en een eendje/haasje - € 2,20.
Voor alle workshops geldt: Op=Op!
Tot zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten