maandag 23 april 2012

Boerenerf III

Na vorige week een zeer drukke week te hebben gehad ben ik vrijdag middag (en avond) aan het knutselen geweest aan het Boerenerf. Heerlijk even een middagje ontspannen bezig zijn. Na het weekendje weg met Helma en Jolinda was er bij mij geen gelegenheid meer geweest hier mee verder te gaan, dus des te leuker om weer een stapje in het project te kunnen nemen.
 
Eerst heb ik erg geworsteld met het passen en meten van de schuur, ik heb zelfs Sylvia nog een mail gestuurd omdat ik er niet uitkwam. Zij kwam met een verlossend woord, waardoor ik vervolgens verder kon en de schuur en keuken heb voorzien van een eerste verflaag, Hierna mocht ik tegeltjes gaan plakken. En zoals je ziet is dit aardig gelukt!

 
 Als je zo lekker bezig bent wil je alleen maar verder, dus in eerste instantie het erf op het fornuis laten staan! Geen goed idee want de volgende dag roept de plicht weer. dus het huis is weer verhuisd naar een ander plekje in de kamer, wachtend op een volgend middagje vrij!
 
De wanden staan nog los, waardoor de steentje op dit moment niet doorlopen, maar dit komt dus nog, net als het afdeklatje (goudgeel net als deurpostafdeklatje) bovenlangs de tegelwand.
 
Leuk ook dat kacheltje zo in de hoek he!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten