maandag 9 april 2012

Beurs Drachten 2012

Afgelopen zaterdag heb ik een aantal workshops gegeven tijdens de Beurs in Drachten.
Een kleine gemoedelijke beurs, met de hele dag wel inloop. Voor mij de eerste keer dat ik een beurs in het Noorden van Nederland zou gaan bezoeken.  
De  autorit was lang en vermoeiend door de opgaande zon in de ogen en de lange saaie weg (A6). Maar rond half 10 arriveerde ik dan toch bij het Fries Congresgebouw.
 
Omdat ik alleen met workshops zat had Melissa mij een extra grote tafel gegeven, waardoor ik voor 6 mensen plaats had aan mijn tafel. De beurs ging een kwartiertje eerder open en langzaam druppelde na 1½ uur mijn tafel vol met workshoppers. Eerst moest er natuurlijk door de bezoekers bij de kramen spullen ingekocht worden....
 
De keus bij de workshopjes kon gemaakt worden uit 4 kleine workshopjes en een kinderworkshop. De meeste workshopjes hadden als thema Pasen. Gedurende een aantal uur is mijn tafel doorlopend vol geweest met volwassenen en kinderen. Erg gezellig en er zijn ook hele leuke en mooie dingen gemaakt.
Hieronder een paar foto's om een indruk van de dag te geven.
 
  
 
 
 
Leuk was het om te horen dat er gevraagd werd vanuit verschillende hoeken of ik volgend jaar weer terug kon komen. Nou dat moet ik natuurlijk nog even bekijken. Eerst maar eens de nieuwe datum afwachten.
 
Natuurlijk heb ik nog een aantal bekenden gezien en nadat ik nog even met een paar mensen heb staan kletsen, ben ik richting huis gegaan.
Na een wederom vermoeiende terugreis (zon tegen) was ik rond half 7 thuis, waar ik na een hapje eten (gemaakt door het thuisfront) als een blokop de bank in slaap viel .
 
Maar ik heb een fantastisch leuke dag gehad. Bedankt allemaal!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten