zondag 10 januari 2021

Prijsuitreiking Thea's Adventskalender


+++++

Afgelopen 2 dagen was het mogelijk om punten te geven aan de werkstukken van Thea's Adventskalender 2020. De meeste werkstukken leken in een eerste oogopslag op elkaar, maar als je beter naar het werkstuk keek, kwamen de verschillen toch wel naar voren. 

Proficiat aan alle deelnemers!

Er staat een mooi werkstuk in je kamer waar je gezien het tempo 
waarin je moest werken echt de komende jaren met trots naar mag kijken!
En natuurlijk een dank van mijn kant dat je dit jaar (weer) mee gedaan hebt. 

De punten zijn binnen, dus we kunnen overgaan tot de prijsuitreking.
Al vroeg in de wedstrijd werd de uitslag door de lezers bepaald. 
De punten kwamen via diverse kanalen bij mij binnen (FB, blog en mail) en in totaal hebben er 23 lezers gereageerd. Samen met de punten van de 4 deelnemers komen we tot de volgende verdeling:



1e prijs: Marga Vriezema - 134 punten
2e prijs: Tessa Gruppelaar - 122 punten
3e prijs: Samantha Stout - 94 punten
4e prijs: Jolinda Koek - 75 punten

Dames, van harte gefeliciteerd!

De te winnen 1e en 2e prijs voor Marga en Tessa had ik al eerder bekend gemaakt. En omdat Jolinda gisteren de workshopprijs al gewonnen heeft, wil ik Samantha nog verblijden met een troostprijsje. De prijsjes worden van de week naar jullie verstuurd. 

Ik zou het leuk vinden als jullie hier onder mijn blog ook nog een stukje schrijven over hoe jullie met het project bezig zijn geweest. Kun je het zelf niet plaatsen, stuur dan je verhaaltje even per mail, dan zet ik het in de opmerkingen erbij.

+++++

Hiermee is het Adventsproject 2020 afgerond en ga ik weer met mijn eigen miniaturen verder! Allemaal heel erg bedankt voor jullie deelname en ik hoop de komende periode nog een paar leuke Adventskalenders voorbij te zien komen. Ik zal ze hier op mijn blog en FB pagina van Thea's Miniatuurwereld zeker even onder de aandacht brengen.

Tot ziens bij één van mijn volgende projecten.  

Groet,

Thea

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal met de prijs; ik heb met veel plezier aan deze kalender gewerkt. Op het gemak alles bij elkaar zoeken, soms met pph vriendin Arlette overleggen. Zij deed ook mee, maar heeft haar werkstuk niet ingestuurd.
    Dus Thea, bedankt voor het idee en de energie en tijd die je erin hebt gestopt!
    Deze week schrijf ik een stuk op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is toch wel een verrassing,dat ik de eerste prijs heb gewonnen. Toch ben ik er blij mee. De andere prijswinnaars ook van harte gefeliciteerd. Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt. En telkens kwamen er nieuwe ideetjes bij. Alles met elkaar best druk mee geweest maar nogmaals met veel plezier. Thea heel erg bedankt voor dit leuke project en ik zal vast nog een keer mee doen met een volgend project. Groetjes, Marga Vriesema

      Verwijderen
  2. Hoi Thea,
    Wat was het weer een mooi project! Ik vond het heel leuk dat het een verhaal was rondom Noelle. De opdrachten heb ik met heel veel plezier gemaakt en ik ben heel blij met het resultaat (en met mijn prijs)! Thea, dank je wel voor dit leuke project en de nieuwe uitdagingen en ik hoop dat er nog vele adventkalenders volgen! Allemaal: gefeliciteerd met je prijs, maar vooral met jullie mooie projecten.
    Groetjes,
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de prijswinnaars.

    Ik heb met veel plezier aan mijn kerstkamer gewerkt, kon alleen niet wachten met laten zien hoe de kamer eruit ziet, dus heb geen foto in gestuurd.
    Ik vond het echt heel leuk om te doen en heb voor het eerst met 1:12 gewerkt. Normaal werk ik met 1:24.

    Dank je wel Thea voor het uitdenken en verzorgen van het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen