maandag 18 januari 2021

De Kostschool Keuken (2)


 "Gaat het nu dan eindelijk gebeuren!"


Dat was de opmerking die ik van mijn dochter kreeg nu ik eindelijk 10 jaar nadat ik het huis gekregen heb de verfkwast heb gepakt en begonnen ben het hout van de keuken, hal en eetkamer te bewerken met witte verf. 

De eerste jaren ben ik bezig geweest met het bewerken van de buitenzijde van het huis, zodat het geen kaal huis zou zijn die in de woonkamer stond, maar dit heeft nu dus wel een klein nadeel.

Doordat het pleisterwerk ook over de etage-naden gesmeerd is kan ik de verschillende etages niet meer van elkaar halen.... Ja, en dat betekent dus dat ik op een laag krukje de plafonds, muren en vloer moet bewerken. Maar het is voor nu gelukt. Alleen zal het plafond van de keuken nog een keer bewerkt moeten worden met een structuurverf. De plafonds van de andere ruimtes worden bewerkt met behang, maar dit is zo sjiek, dat ik dit niet zo passend voor de keuken vindt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten