zondag 1 maart 2015

Huis van een Prima Ballerina

Afgelopen week kon je op het blog van Helma lezen dat ze via DHN 124 de prijs gewonnen had.

 
Ik schreef in een van de reacties, dat ik graag het boek in het echt wilde zien, mede omdat ik wist dat we elkaar gisteren zouden zien. Ze had hier verder niet op gereageerd, maar toen ze gisteren binnenkwam bij onze ouders had ze het ook echt bij haar. Speciaal meegenomen voor mij, lief he!
                                        
Na de koffie - wat naar mijn idee veel te lang duurde - samen naar de achterkamer gegaan waar Helma het huis uitzette op de grond. Wat kun je hier veel leuke dingen mee doen zeg. je kunt het als huis neerzetten, maar ook alleen een bepaald hoekje ervan bouwen.
 

 
 
De meubelbouwplaten zijn allemaal 2 zijdig bedrukt, ook zo mooie print kwaliteit. Hier kunnen heel wat knutsel uurtjes in zitten. Er zit ook nog een dagboekje bij, welke ik gevraagd heb om een keer te mogen lezen.
 
Onze oudste zus, welke niets met al dat "kleine spul" heeft kwam ook nog even kijken, een bijzonderheid op zich. Nog een paar foto's gemaakt, gewoon in het wilde weg tijdens het bouwen, om de herinnering aan dit gezellige moment niet te verliezen.

1 opmerking: