donderdag 29 december 2022

Workshop Winterboom van Nalladris


Half november zag ik de workshop Winterboom van Sun en Luc langs komen.

Een kerstboom met veel elektriciteit. Daar kun je alleen maar van leren.

Dus ben ik samen met Anita op zaterdag 17 december naar Goudswaard geweest
om deze workshop te gaan volgen.

Bij de workshop waren ook nog allemaal lekkernijen door Cora gemaakt. 
Tussendoor konden we heerlijk genieten van een goed verzorgde High Tea.

Ik heb de boom afgekregen met 17 brandende lampjes, een draaiend plateau voor de treintje en niet te vergeten een werkende geluidsmodule met een leuk Kerstliedje.

De komende periode zal ik thuis verder werken aan het sneeuwlandschap, 
kerstboomversiering en het schilderen van alle huisjes en sneeuwpopjes.

Volgend jaar heb ik dan een mooie Winterboom op tafel staan.

#

Dank jullie wel Sun, Luc en Cora voor deze geweldige leuke dag.

Ik heb genoten en veel geleerd.

*****









*****

1 opmerking: