maandag 5 december 2022

Advent 2022 - Kussentjes

Ik hou er van om stofjes te kopen, 
en sinds ik met deze miniatuurhobby bezig ben, 
vooral de stofjes met kleine printjes. 
Maar bij de aankoop van één van mijn Kerststofjes 
heb ik toch een verkeerde inschatting gemaakt
 en een patchwork stofje gekocht met een te grote print.

Enkele lapjes kon ik wel verkopen, maar de meeste voorraad bleef liggen.
Lang dacht ik na wat ik met deze lapjes kon doen, 
en besloot er kleine kussentjes van te gaan maken.

Dit is voor een deel gelukt, maar de tijd ontbreekt om er nog meer te maken,
dus hoe leuk is het dat ik nu deze stofjes in dit tafereeltje kan verwerken 
en tegelijkertijd de deelnemers met deze kleine stukjes stof kan verblijden.

Hoe de stofjes gebruikt kunnen worden, leg ik natuurlijk aan ze uit.
Ik ben benieuwd naar het resultaat.

*****

Opdracht 5

Vandaag maken de deelnemers 2 kleine kussentjes voor op het stoeltje.
De kussentjes worden gevuld met fiberfill.

*****

Tot morgen!

@Thea

Meer informatie over het project is te lezen op:

https://www.minidoor.nl/c-6682337/advent-2022-vakantie-aan-de-poolzee/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten