dinsdag 27 december 2022

Verjaardagscadeautjes

 Tijdens de looptijd van de Adventskalender mocht ik ook weer een jaartje ouder worden.

Een paar dagen voor mijn verjaardag kreeg ik een klein pakketje van Jolinda, welke ik pas op mijn verjaardag open mocht maken. We haddeen begin dit jaar namelijk afgesproken dat we voortaan voor elkaar een miniatuur-cadeautje maken met onze verjaardagen en dan deze niet laten liggen tot we elkaar weer zien, maar gewoon met de post versturen. 

Heel vervelend om tegen een doosje aan te moeten kijken, die nog niet opgemaakt mag worden, terwijl je weet dat er een mooi cadeautje in zit.

Maar ik heb me aan de afspraak gehouden en mocht het op mijn verjaardag open maken.

Ondanks Jolinda haar deelname aan de Adventskalender heeft ze toch even tijd gevonden om deze 2 mooie taartschalen voor me te maken.

Heel erg bedankt Jolinda, 

Ik ga er een mooi plekje voor zoeken in mijn Internationale Kostschool.

*****

Maar dat was nog niet alles.

Ook Rob en de kinderen hadden nog aan mijn verjaardag gedacht 

en terwijl we aan de koffie met taart zaten, kwamen er verschillende cadeautjes boven tafel.

Lekker verwend met o.a. een nieuwe Silhouet Cameo mat en een Proxxon zaagmachine.

Deze laatste had ik eerder gezien bij mijn zus, welke goede resultaten geeft, dus de keus was snel gemaakt om het op mijn verlangslijstje te zetten.  Een mooi klein apparaatje voor in mijn bureaulade, gemakkelijk te pakken voor het fijne schuurwerk in de kleine hoekjes en gaatjes. 

*****

's Middags gingen we ook nog met elkaar uit eten, wat ook heel gezellig en lekker was.

Dank jullie wel allemaal voor deze geslaagde dag!

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Thea .
    Wat ben je lekker verwend .
    Hele mooie fijne dag geniet er maar lekker van lieve groet kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zeker lekker verwend met je verjaardag, ze zijn je niet vergeten.
    Ik kom een keer kijken waar je de taartplateaus neer gaat zetten.

    BeantwoordenVerwijderen