donderdag 28 december 2017

Winterse IJsbaan

In de afgelopen maand heb ik niet veel geblogd over de dagelijkse dingen, omdat ik mijn blog graag vrij wilde houden voor Thea's Adventskalender 2017

Tijdens de #fotosunday van zondag 10 december werd de vraag gesteld, vanwege het winterse weer, om iets te tonen wat met sneeuw te maken had.
Dit was voor mij vrij snel gevonden, omdat er nog in de kast een 1:24 project op afronding staat te wachten. Een IJsbaan, alleen de koek en zopie tent moet er nog bij en dan nog een paar 1:24 popjes die aan het schaatsen zijn.

#fotosunday #sneeuw
Maar er waren in de maand december natuurlijk meer #fotosundays.
Op 3 dec. was het thema "netjes"..... Nou dat was niet zo moeilijk, Kijk een hoe netjes en schoon het bureau leeggeruimd is, dit is bij mij wel eens anders.


De #fotosunday van 17 december was door alle drukte in de decembermaand komen te vervallen, geen probleem toch.... Er komen nog genoeg #fotosundays.
Op 24 december werd er wel weer een uitgeschreven en  hoe kan het ook anders, het thema is KERST. Hier heb ik dan ook wel een passende foto bij. Het is mijn Kerstkraam uit 2010, maar ik zet er elk jaar wel een klein Kerstminiatuurtje bij...


Zo, dan ben ik nu weer helemaal bij. 
Op naar de volgende #fotosunday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten