woensdag 13 december 2017

Spelregels voor de Prijsvraag van Thea's Adventskalender 2017



Ook dit jaar wil ik weer een prijsvraag uitschrijven voor Thea's Adventskalender 2017.
Net als vorig jaar zou ik het leuk vinden als de deelnemers en evt. lezers van mijn blog en/of FB-pagina van Thea's Miniatuurwereld elkaar punten gaan geven voor 5 prijsjes, die te verdelen zijn.

Wil je meedoen aan de prijsvraag dan moet je voor donderdag 4 januari 24.00 uur een foto van je werkstuk naar mijn mailbox gestuurd hebben (theavhas@gmail.com) 

Op vrijdag 5 januari zal ik rond 12.00 uur de foto's van de ingestuurde werkstukken plaatsen op mijn blog en FB-pagina. De werkstukken worden dan nog niet voorzien van naam.

Aan alle deelnemers (en evt. lezers) wordt in de periode van vrijdag 5 januari 12.00 uur t/m zondag 7 januari 18.00 uur gevraagd om punten te geven aan de verschillende ingezonden werkstukken.
Je kiest voor jezelf 3 werkstukken uit, waarvan jij vindt dat ze een prijsje verdiend hebben. Deze geef je respectievelijk 1, 2 of 3 punten. Als iedereen gestemd heeft, gaan we de punten bij elkaar optellen. De 3 deelnemers met het hoogst aantal verkregen punten krijgen een prijsje.

Daarnaast zal er een verloting plaatsvinden onder de deelnemers welke de meeste workshops gemaakt hebben. 

Ook zal er weer een extra aanmoedigingsprijs zijn. De deelnemers die een werkstuk hebben ingestuurd en nog geen prijs gewonnen hebben komen in de lotingbak. De deelnemers zonder materiaalpakket (6 deelnemers dit jaar) krijgen dan een extra lot, want zij hebben zelf moeten bedenken met welke materialen ze zouden gaan werken, en dit verdiend wel een extra aanmoediging.

Er zijn echter ook extra spelregels:
  1. De deelnemers die een werkstuk voor de prijsvraag insturen moeten punten geven aan de andere inzenders. Doen ze dit niet, dan worden ze uitgesloten voor de prijsuitreiking.
  2. Je mag als deelnemer niet op jezelf stemmen.
  3. Leden die na 12 december toegevoegd zijn op mijn blog of FB-pagina worden uitgesloten van deelname. 
Volgende week laat ik zien welke prijsjes er te winnen zijn.

2 opmerkingen: