woensdag 27 december 2017

De te winnen prijsjes.....

Zijn jullie inmiddels al een beetje er aan gewend dat er niet dagelijks meer een blog geplaatst wordt van de Adventskalender.....

Ook voor mij is deze drukke periode weer achter de rug. Het organiseren en maken van de Adventskalender, het plaatsen van de berichten, klaarmaken van pakketten en het drukken van boekjes neemt elk jaar toch weer veel tijd in beslag, maar als ik dan de reacties van de deelnemers lees, dan word ik hier weer erg blij van, en.... het geeft me weer voldoende inspiratie om een volgend project te gaan ontwikkelen.

Nu eerst even rust, al is dit relatief, want na 1 januari komen de pakketjes ook gedeeltelijk beschikbaar in de webwinkel, dus zit ik nog de komende dagen aan mijn werktafel te werken.

*************************

Vandaag is - iets later dan verwacht - de onthulling van de verschillende prijsjes die te winnen zijn.
Op 13 december hebben jullie de spelregels hier al over gelezen, en in de tussentijd heb ik 5 prijsjes bij elkaar gezocht, welke ook evt. toe te voegen zijn aan de Adventskalender van dit jaar.

Dit keer geen pakketje als aanmoeding voor de Thea's Adventskalender 2018, want dit thema wil ik voorlopig nog even geheim houden.

De volgende prijzen zijn te winnen:


1e originaliteitsprijs 
  • Pakketje met flesjes, blikjes en doosjes om de kelder mee aan te vullen
2e originaliteitsprijs 
  • Cadeaubon van €5,00 ter besteding bij Minidoor - op de beurs of in de webwinkel -
3e originaliteitsprijs
  • 6 zuurstokken in glazen flesje
De originaliteitsprijzen zijn te winnen op basis van de puntenverdeling onder de deelnemers van Thea's Adventskalender 2017 en lezers van het blog en FB-pagina.


Naast bovenstaande 3 prijzen zijn er nog 2 prijzen beschikbaar met een verloting:

Prijs voor de meeste workshops:
  • Workshoppakketje commodekastje 
Aanmoedigingsprijs:
  • Pakketje om een Kerstkussentje te maken

Vanaf vrijdag 5 januari t/m zondag 7 januari kunnen de punten gegeven worden, zorg er dus voor dat je werkstuk uiterlijk donderdag 4 januari om 24.00 uur bij mij binnen is via onderstaande mail:

theavhas@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten