zaterdag 24 december 2016

Dag 24: Bordje "Merry Christmas"


Vandaag is het alweer de laatste dag van Thea's Adventskalender 2016.
Opnieuw is er een editie af,
maar eerst mogen jullie natuurlijk het houten bordje nog maken.
Volg de beschrijving en de deelnemers met het materiaalpakket.....
voorzichtig, want het hout is zacht van vorm en scheurt gemakkelijk!

Ook vandaag wens ik jullie weer veel knutselplezier toe.
Ik heb de opdracht klein gehouden,
want er zijn nog voldoende voorbereidingen thuis te regelen.
Maar de tekst is welgemeend:
 
 
Ik heb boven aan de deur een plaatsje open gehouden om het bordje op te hangen!
 
Blijf na vandaag tot aan 6 januari mijn blog volgen, want
er komen nog meer blogs over de afronding van Thea's Adventskalender 2016 langs!

 
 

©Thea

2 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin hele fijne feestdagen, Thea!
    Het was weer leuk om voor het tweede jaar mee te doen. Leuke, nieuwe dingen gemaakt en geleerd. De laatste week een beetje achter geraakt, maar ik heb de komende dagen alle tijd :)

    Voor de andere deelnemers ook fijne dagen gewenst en nog veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arlette, jij ook bedankt voor je deelname en natuurlijk ook voor jou en geliefden hele fijne dagen gewenst.
    Ik ga je resultaat over 2 weekjes zien....!

    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen