zondag 4 december 2016

Dag 4: Bureaublad


Inmiddels van een aantal deelnemers begrepen dat ze lekker bezig zijn, naast het knutselen is het opzoeken van de verschillende materialen voor sommigen ook een hele dagbesteding geworden, maar des te leuker om deze reacties te mogen ontvangen, want dan weet ik dat het project ook leeft.... leuk!

Vandaag, op de 2e adventszondag, gaan we met z'n allen aan de slag met het bureaublad. Let even goed op de hoogte. Mochten hier vragen over zijn, dan hoor ik deze graag, mail me even: webwinkel.minidoor@gmail.com

Veel succes en tot morgen!

 
 

Heb je interesse in het hele project, dan kun je het boekje met workshopbeschrijvingen aanschaffen. Tot 1 januari a.s. kost deze € 12,50. Hierna zal het boekje exclusief verkocht worden via Minidoor- Workshops & Poppenhuisminiaturen. De prijs zal dan € 15,00 bedragen.

©Thea

2 opmerkingen:

  1. Ja, en het leuke van zoeken is dat je weer eens dingen tegen komt waarvan je niet meer wist dat je ze had.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat bureaublad erg leuk. Even wachten op het bestelde hout, maar dan kan ik gewoon alles in één keer op maat snijden xD
    Spindels had ik nog over, van m'n laatste bestelling bij Minidoor, dus dat is boffen.

    Ik ben nu al benieuwd naar alle verschillende versies!

    BeantwoordenVerwijderen