zondag 15 november 2015

Korte vakantie impressie

Een week geleden liep mijn vakantie ten einde.... Even 2 weekjes gewoon doen wat ik zelf leuk vind, en natuurlijk tussendoor nog wat werkzaamheden rond de beurzen, maar dit is voor mij altijd een ontspannende activiteit, dus in een vakantieperiode ook prima om dit te moeten doen.

Terwijl we bij Hugo, Jolinda en Lucas in het huisje in Braamt waren, zijn we met elkaar wezen wandelen in het grensplaatsje 's Heerenberg. Dit ligt achter in de Achterhoek, vlak bij de Duitse plaats Emmerich.

Vroeger las ik veel boeken over de handelsroutes tussen Duitsland en Nederland, daarom erg leuk om deze verhalen o.a. in dit landschap terug te kunnen vinden. Daarnaast is 's Heerenberg een leuk plaatsje wat vooral bekend is vanwege zijn kasteel, dus heerlijk om hier eens even een beetje frisse lucht op te snuiven en van de mooie herfstkleuren te kunnen genieten.

Vandaag eindelijk even tijd gehad om een leuke college van het geheel te maken, dus wil deze graag even met jullie delen.


1 opmerking:

  1. Ja, s heerenberg is zeker een leuk plaatsje, maar ik vind de Achterhoek zo ie zo erg mooi (wist ik niet).
    Fijn hè, twee weekjes zo lekker bezig zijn, beetje aanrommelen, wat tijd voor jezelf en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen