donderdag 26 november 2015

Cadeautjes OLMC dag

Terwijl ik dinsdag schrijf dat ik zulke leuke cadeautjes heb gekregen tijdens het PPH weekend, is inmiddels ook de OLMC dag geweest en hebben de verschillende OLMC leden ook voor iedereen een kleinigheidje meegenomen. Wat een verwennerij toch weer zeg.

Ik laat jullie graag ook even meekijken bij al dit leuks....
Op weg naar huis zat ik al te bedenken waar ik alles neer zou zetten.
En Helma.... als je dit leest, voor jou kreeg ik ook de cadeautjes mee,
dus we moeten elkaar snel weer een keer ontmoeten,
zodat je de cadeautjes ook in het echt kunt bewonderen.
____________________________________
 






 
____________________________________
 
Je zult begrijpen dat ik erg blij met al deze cadeautjes. Dank jullie wel!

2 opmerkingen:

  1. Jullie zijn flink verwend, leuk hoor! Vooral dat tasje vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh, al die kleine dingsies. Die bloempjes op de laatste foto zijn echt, zo te zien. Die plantjes vind ik altijd zo snoezig.
    Je beurzen lopen als een trein; fijn is dat, hè!!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen