dinsdag 24 november 2015

Give Aways tijdens het PPH weekend

Ik moet nog steeds een vermelding doen op mijn blog over de give aways van het PPH weekend van begin november. Iedereen heeft hier weer veel persoonlijke energie in gestoken om voor elkaar een leuk cadeautje te maken, dus ik wilde hier een apart blog aan wijden. Tijd en ziekte zorgde er alleen even voor dat jullie op de leuke foto's moesten wachten, mijn excuses hiervoor.

Op de eerste avond begonnen we al snel over onze Give-aways. Irna viel zo ongeveer van haar stoel, want ze riep: .... "Oh shit, helemaal vergeten mee te nemen, ligt thuis..... en ik was er nog wel voor naar Goes gereden om iets uit te zoeken!" .... Dus daar moeten we nog even op wachten, maar ze vertelt wel dat het iets van een mandje met naaispullen is.....

Helma had een leuke Kerstbal gebreid, zo lief en fijn. Erg leuk... Met het oog op de adventskalender 2015 een leuk item om op het laatst erbij te leggen, of misschien toch bij de Kerstmarkt... Ik kijk het nog even aan! Bij de Kerstbal had ze ook nog een boekje gemaakt. Zo fijntjes.
Om niet alles kwijt te raken het weekend heb ik het pakketje dicht gelaten en de maandag na het weekend thuis open gemaakt. Erg mooi gemaakt Helma.

Jolinda had op de beurs in Ulft al wat stiekem lopen winkelen en kort daarna lees ik op haar blog dat ze niet alles kon vertellen wat ze gekocht heeft, omdat dit nl te maken zou hebben met de give away voor het PPH weekend. Lekker dan, ga je met je vriendin naar de beurs en dan krijg je haar aankopen niet allemaal te zien......
Maar goed...., ze had een leuk workshopje uitgeschreven voor een schemerlamp aan het plafond. Deze staat ook in haar boek over het Franse Huis. Leuk om te zien en zeker ook leuk om hier een eigen draai aan te mogen geven. Als basis heeft het lampje een katrolletje dus dat zal best leuk kunnen worden.

Ik heb van essenhout een stoofje voor iedereen gemaakt. De maatvoering was van een 1:1 stoof welke ik in mijn woonkamer heb staan (met een tafereeltje erin). Het betekende wel een paar dagen wat zagen, maar ook vooral veel schuren, om het uiteindelijk mooi op te kunnen leveren. Het leuke is om te zien dat zowel Irna, Jolinda als Helma het stoofje in het tafereeltje van dit weekend hebben gezet. Ik ga het ook doen hoor, maar toch leuk als dit idee over genomen wordt.

We zijn weer heerlijk verwend allemaal! Dank je wel meiden!

1 opmerking:

  1. Haha, leuk hè, zo'n klein geheimpje tijdens de beurs.

    En ja, die Irna, die schrok echt, kan ik me goed voorstellen hoor!

    De kerstbal van Helma heb ik goed bewonderd, wat een priegelwerk, maar zoon mooi!

    Ik vind de stoof echt passen in het tafereeltje, hoort er gewoon bij, daarom staat ie daar goed wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen