donderdag 22 januari 2015

Plastic Flesjes 5 ml met Tuitdop

Vandaag even een korte melding op mijn blog van
één van laatste inkopen voor de webwinkel. 
Hoe vaak heb je niet ergens een verfje of een vloeistofje staan voor de miniatuur hobby en moet even een paar uur, paar dagen of nog langer bewaard worden.

De verf of lak droogt in, staat in de weg, veel te kleine hoeveelheid in een super pot of veel te grote fles. Wat doe je met gemengde produkten als verf.
Leuk kleurtje gemaakt, maar nog niet alle miniaturen ermee geverfd.
Het gaat soms echt om hele kleine hoeveelheden.

Op de beurzen zie ik dan wel grotere potjes te koop staan,
maar deze zijn weer zo onhandig groot.
Wat mij betreft moet het maar eens afgelopen zijn.
Mijn zoekvraag was om een nog kleiner flesje of potje te vinden,
welke voldoet aan de vraag van kleine restjes gemengde verf, lijm of vloeistof.

Na een zoektocht van een paar weken heb ik het gevonden. 
Een 5 ml plastic flesje met schroefdopje en een lief klein tuitdopje erop.
Zo handig in gebruik en voor verschillende materialen geschikt.


En je begrijpt het mogelijk al....
Door een grote hoeveelheid in te slaan worden de flesjes per stuk goedkoper.
Dus dan ook maar voor de verkoop de webwinkel in,
zodat ook andere miniaturisten er profijt van kunnen hebben.

Ook interesse?

2 opmerkingen: