maandag 26 januari 2015

De beurs in Expo hal Houten

Gisteren organiseerde Aloys van Alles Klein de beurs in de Expo Hal in Houten.
Voorgaande edities waren in het vd Valk motel in De Meern.
Hier ben ik nooit geweest, ook niet als standhouder, want ik
stond hiervoor al een tijdje op de wachtlijst, omdat er onvoldoende plek was.

Met een grotere hal konden er denk ik ook meer standhouders uitgenodigd worden, want ik kon me dit jaar wel inschrijven voor een aantal tafels. Net als vorige week in Urk heb ik ervoor gekozen om in een kleine variant te gaan staan met mijn beurstafel, dus dan betekent dit 3.20 m.
 

Rob en ik waren vrij snel klaar met opbouwen, dus nog even gezellig een bakje koffie gedronken voor de beurs begon. De verkoop ging leuk, ook weer veel tips over de hobby kunnen uitwisselen.
 
Tijdens een rustig momentje ben ik even kantjes gaan uitzoeken bij Hennie v Schie.
Ik heb denk ik al meer dan een jaar geen kantjes gekocht,
dus ik vond dat het wel weer een keer mocht.
Daarbij dat het ook handig is voor de Workshop Korsetjes maken
die de komende periode weer 3x op mijn Workshopagenda is geplaatst.


Toen ik klaar was met uitzoeken viel mijn oog op een koperen scheepsschroef.
Met een zoon op de grote vaart en een nautisch projectje in gedachten
natuurlijk een hele mooie aanwinst.
 

Hennie vroeg waar ik het voor ging gebruiken, waarna ze,
nadat ik haar dit vertelde, nog even naar de andere kant van de kraam dook.
 
"Voor jou!", zei ze.
 
Ik kreeg dit mooie koperen kompas in mijn hand geduwd.
Oei Hennie, wat heb je mij hier blij mee gemaakt zeg!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten