woensdag 7 december 2011

OLMC Kerstswap - deel 3

Vanavond was het dan zo ver. Een gezellige volle chatroom en bijna voor iedereen een pakje om uit te pakken. Helaas waren 2 pakjes nog niet binnen gekomen. Hopelijk komen deze  voor hen alsnog snel!
Er zijn veel mooie cadeautjes van iedereen voorbij gekomen. Spannend hoor om niets te kunnen zien terwijl er aan de andere kant van de lijn een pakje uitgepakt wordt. Ik heb voorgesteld volgend jaar met een skype-verbinding te gaan werken, misschien wel net zo handig!
 
Alle foto's van de cadeautjes zijn in de fotomap van de OLMC gezet, maar ik wil nog proberen om een centrale foto ervan te maken, maar weet niet of dit gaat lukken.... Dus even geduld!
 
Ik was als laatste aan de beurt! Helaas waren er al een aantal mensen richting bed, dus voor degene die mijn cadeautje nog niet gezien hebben, bij deze nog een paar mooie foto's.
Helaas is het puntje van de muts tijdens de reis van België naar Nederland afgebroken, dus heb ik deze vanavond gelijk gelijmd.
 
Corine, ik vind het cadeautje geweldig. Het past precies in mijn winkeltje van kerstsnoep en koekjes, waar ik nu ook de Kerstman voor aan het maken ben. In een woord geweldig. De foto van het winkeltje volgt als de Kerstman af is, een deze dagen/weken....!
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten