dinsdag 6 december 2011

OLMC Kerstswap - deel 2

We gaan zo de chatroom in met de On line Mini Club om de eerste 2 pakjes uit te pakken.
De swap welke ik gemaakt heb voor Els gaat ook uitgepakt worden. Els wordt morgen geopereerd en kan er daarom morgenavond niet bij zijn.
Terwijl iedereen op dit moment de koffie aan het zetten is en de chatroom opstart, zit ik al ingelogd en ben deze log aan het schrijven om straks een verwijzing naar het cadeautje van Els te kunnen maken.
 
Ik heb iets nieuws geprobeerd. Aan de hand van verschillende kerstlapjes heb ik zakjes genaaid (met de hand) en afgezet met een kantje. De zakjes gevuld met Kerstgeuren zoals kaneel, kruidnagel en dennegroen (van een wierookstokje). De zakjes hierna dicht gemaakt en met een kraaltje nog versierd. Ze liggen op een rieten mandje met een kokosbedje onder hen.
 
Ben benieuwd wat Els van het pakje vindt!
 
Hier de foto's:
 
 
 
 
 
 
Het idee om deze zakjes te maken is ontstaan tijdens de Kerstmarkt in Valkenburg vorig jaar, waar ik een zussenweekend had. Op de kerstmarkten kwam ik geurzakjes (wit met een kerstprintje erop) tegen in 1:1. Lekker naar kerst ruikend. Ik wilde natuurlijk ook gebruik maken van mijn vele verschillende kerstlapjes, welke ik mijn webwinkel liggen, vandaar dat dit het geworden is.
 
Inmiddels van Els begrepen dat het in haar Kerstwinkeltje komt te staan, en nu ik deze in het echt heb gezien, weet ik ook dat ze daar een goede plek krijgen. Els,  heel veel plezier ermee!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten