maandag 26 december 2011

Kerst-Bakkerij

Winkeltje in 2010
 
 
 
 
1e Kerstdag!
 
Na een bezoek aan de kerk, met het gezin koffie drinken en ook nog gezamenlijk een spelletje gedaan te hebben mocht iedereen iets voor zichzelf gaan doen. Man aan de studie, zoon achter de Xbox met vrienden, dochter met een boek op de bank en ik aan de knutsel. Maar wat zal ik toch gaan maken vandaag! De Kerstman ligt er nog, maar omdat deze straks in de winkel moet, en de middag al ver verstreken was, toch eerst de winkel erbij gepakt om verder af te maken.
 
 
 
 
 
 
 
 
Op de toonbank een kleine wijziging aangebracht, omdat de taart van Corine hier een plekje moest krijgen. De appeltjes zijn nu naar de kast verplaatst. De kast moet nog geverfd en gedecoreerd worden, maar laat ik vanmiddag maar eerst eens met de vloer beginnen....
 
 
Tijden geleden op een beurs deze leuke vloer gekocht in Kerstsfeer. Naast de decoratie tegels waren er ook witte tegels beschikbaar, maar omdat het kleurverschil zo groot was ben ik gaan puzzelen en puzzelen. Uiteindelijk is dit de vloer geworden. Ik kwam jammer genoeg 1 tegeltje te kort, dus deze is wit geworden. Omdat de witte tegel onder de kast zal verdwijnen, is het straks niet meer met het blote oog te zien. Het geeft gelijk een gezellige sfeer als je nu de winkel binnenloopt.
 
Winkeltje in 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten