dinsdag 13 december 2011

Cadeaus voor mijn verjaardag

Afgelopen zondag mocht ik mijn verjaardag vieren, de 46e alweer! 

Hiep Hiep Hoera!

Ik had dit jaar niet zo'n zin in allerlei poespas, dus had ik voor het weekend mijn ouders uitgenodigd om te komen logeren. Ze zijn van zaterdag tot vandaag bij ons geweest. Een druk maar ook een gezellig programma gehad en heel veel koffie en thee gezet, meer dan anders dus!
 
Zaterdagavond kwamen er vrienden langs voor een gezellige spelletjesavond. Het werd alleen wel een beetje laat, maar ach, moet kunnen toch.
 
In de loop van de ochtend kwam iedereen na een "korte" nachtrust naar beneden en hadden  ze allemaal een paar leuke cadeautje voor de jarige (ïkke dus") gekocht. Hier zal ik mn de cadeautjes voor mijn 1:12 hobby weergeven. Ik wilde namelijk wat hobbyspulletjes hebben, zoals fimoklei, lijm en een 3D schaartje, speciaal om alleen stofjes mee te knippen.
 

 
Van mijn echtgenoot mocht ik deze mooie zaagmachine ontvangen:
 
 
Na een gezellige strandwandeling bij Monster
 
    
 
 
heb ik nog even kans gezien om wat webwinkelspulletjes uit te zoeken en wil daarom van de gelegenheid gebruik maken om deze leuke kerstlapjes nog even te laten zien. Nog veel meer keus aan kerstlapjes in mijn webwinkel Minidoor.
 

En toen ging rond 16.00 u de deurbel. Oh nee, dacht ik even, nu toch geen visite meer.... (slecht van me he, dat ik dat dacht...) maar voor de deur stond mijn lieve zus Helma, welke de hele dag bij haar zoon iets verderop aan het schilderen was geweest. Ze kwam even koffie drinken!
 
  
 
Ondanks dat we elkaar een workshop cadeau geven voor onze verjaardag (de Boerderij van Sylvia welke we in maart 2012 met elkaar gaan maken) had ze allerlei leuke knutselspulletjes meegenomen en voor mij had ze gisteravond nog een flesje Kersenbier opengetrokken om een mooie klok voor in mijn Lavendelkamer te maken. Helemaal geweldig.
Wat een verwennerij zo bij elkaar weer zeg.
Allemaal heel erg bedankt en op naar volgend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten