zaterdag 29 januari 2011

PPF Workshop - Brocante Kastje

Afgelopen maandag was er een workshopavond van het Poppenhuisforum.
Alle spulletjes lagen op tijd klaar, al wist ik niet wat ik er van moest denken. Het uittekenen van het kastje kostte veel tijd, maar uiteindelijk is het resultaat erg leuk geworden. Nadat ik het dezelfde avond had weggezet om goed te drogen, na de eerste verfbeurt, een paar dagen geen tijd meer gehad om er iets aan te doen.
 
 
Vanmiddag kon ik echter weer verder. Ik wil het kastje in de kamer van de lerares van de kostschool hangen, waar alles brocante wordt in de kleuren lavendel en lindegroen.
Ook van 2 oude knopen een etagère gemaakt en met lavendelbloemen bewerkt. Op de achtergrond een klein landschapje uit de Provence. Hier moet nog een lijstje om heen gemaakt worden.
 
 
Het tweede kastje heb ik er vanavond maar gelijk achter aangemaakt. De eerste tekening ging afgelopen maandag nl fout wat betreft het overnemen van de maten, maar lag nog wel op mijn bureau. Dus deze ook uitgeknipt en geverfd en voorzien van servetten en Decopage-lijm, wat gelijk ook weer voor een mooie laklaag zorgt.
Nog een parfumflesje erbij gezet en klaar is-ie om een plekje te krijgen bij een van de studenten in de kostschool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten