zondag 16 januari 2011

Workshop Naaikamer

Eind 2010 heb ik het idee opgevat om toch ook aan de slag te gaan in het geven van workshops aan huis. Voor de gemiddelde miniaturist is het mogelijk om zelf dingen uit te proberen, maar ook zijn er beginners en zgn. proevers (familie, vriendinnen en kennissen), die best een dagje willen komen knutselen om de kneepjes van het 'vak' te leren.
 
Daarom het idee opgevat om te beginnen met een Workshop Naaikamer.
De workshop bestaat uit een basisdeel, waarin mijn gastvrijheid, koffie/thee/lunch en een vergoeding van het gebruik van kleine materialen in verrekend worden.
De te maken onderdelen van de workshop kunnen naar eigen wens per onderdeel 
besteld en gemaakt worden.
 
Naast het aanbieden van workshops 1:12 wil ik dit voorjaar ook van start gaan met kinderworkshops en workshops voor andere creatieve uitspattingen, maar hier schrijf ik later meer over.
 
Eén en ander is op mijn nieuwe website te lezen. Mocht je interesse hebben om ook een workshopdag langs te komen, laat dan een emailbericht achter op bij Minidoor
 
 
Vandaag ben ik dus ook bezig geweest met mijn eigen naaikamer, zodat er een voorbeeld beschikbaar is voor hen die de workshop willen volgen. Ik moet de meubeltjes alleen nog aflakken, maar zit nog op de vernis te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten