vrijdag 28 januari 2011

Fotoalbum Bloemschikken

In november 2010 heb ik een fotoalbum met foto's van mijn bloemschikcursus gemaakt tijdens de workshop van Anita Brouwers. Toen meldde ik al dat het leuk zou zijn ook zo'n album voor de cursusleidster van het bloemschikken te maken. Ik wilde het eerst bij de Kerstbijeenkomst geven, maar omdat ik deze af moest zeggen vanwege een valpartij met de fiets heb ik het een maandje uitgesteld.
 
Rianne was blij verrast met het cadeau. De eerste foto in het album is een foto waarop ze instructie geeft hoe een bloemstuk in elkaar gezet moest worden. Deze foto had ik eens stiekem tussendoor gemaakt met mijn mobiele telefoon. Ze moest hier hartelijk om lachen. Daarnaast zijn er nog 14 foto's van de laatste 14 bloemschikbijeenkomsten. een mooi overzicht van wat we allemaal gemaakt hebben.
 
       
 
Het album zelf heb ik 200% van het originele model van Anita gemaakt. De foto's van mijn album zijn zo klein dat je het bijna met een loep moet bekijken. Het past natuurlijk heel goed in Miniatuurland, maar voor een cadeau aan iemand anders vond ik het iets groter toch leuker als de foto's iets beter te zien waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten