maandag 31 januari 2011

KvdM jan 2011: Waxinelichthoudertje

Toen Jody begin januari de materialen gaf voor de Knutsel van de Maand had ik echt geen idee wat ik er mee moest doen. Ik denk dat iedereen wel even zo'n blackout herkend, maar deze was wel heel frusterend, want dezelfde dag zag ik op het kladblog de eerste werkstukken al langs komen. "Waar haalden ze het idee zomaar vandaan!"
 
De materialen waren nu ook niet zo moeilijk dat ik het aan me voorbij wilde laten gaan. Dus piekerde ik me suf. Wandelde de ene winkel in en de ander weer uit op zoek naar inspiratie. Uiteindelijk dus een waxinelicht houder gevonden, waarvan ik gelijk het idee had dat dit ook leuk is om straks in een van de kamers van de Kostschool te zetten.
 
Maar een idee hebben en dan nog uitwerken is twee. Wetende dat ik de materialen in huis had, heb ik de uitwerking even van me afgezet. Dat komt binnenkort wel! Gisteren werd ik alleen even opgeschikt dat de laatste werkstukken voorbij kwamen. Hier moest de mijne toch ook echt tussen komen te staan.
 
Vanmiddag na het werk gelijk aan de slag gegaan met een stukje hout, wit corsagedraad, één houten kraal, een BIC pen, 3 kleine lintjes en een klein likje witte verf.
 
 
Met twee uurtjes was de klus geklaard, voor de foto moesten de grote en de kleine even samen op de foto.
 
    
 
Ik ben gelukkig nog op tijd!
Hier de 1:1 en 1:12 naast elkaar!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten