zaterdag 27 augustus 2022

Zomerproject 2022 - week 8

 Deze laatste week mogen de deelnemers zelf bedenken hoe ze het setje schoolplaten in hun pakket gaan verwerken, zodat ze mooi uitkomen binnen hun eigen klaslokalen. 

Na vandaag wordt het dan even rustig.
De deelnemers kunnen nog 12 dagen aan hun project verder werken.
Ik ga me verder voorbereiden voor de 1e beurs in het naseizoen.

Op 3 & 4 september staan we met de Minidoor-kraam - incl. de pakketjes voor het klaslokaal - in de Expo-hal in Houten. Mocht je in de buurt zin, dan zouden we het leuk vinden als je even langs loopt.

Vervolgens zal op donderdag 8 september om 23.00 uur het moment zijn dat je definitieve foto van je werkstuk bij mij (per mail) binnen moet zijn. 

In het weekend van 10 en 11 september gaan we dan met elkaar op Facebook en op mijn blog de werkstukken bekijken en voorzien van punten.

Hoe de puntenverdeling samengesteld is, wordt later op mijn blog uitgelegd.

*****

Natuurlijk stuur je alleen een foto in als je mee wilt doen met de wedstrijd.

Wil je niet mee doen met de wedstrijd, maar wel je foto laten zien, stuur deze foto dan na 11 september naar me op, dan word ik niet in de verwarring gebracht of je wel of niet mee wilt doen.

*****

Schoolplaten


De  laatste opdracht is om de schoolplaten binnen het klaslokaal een goede plek te geven. Wat je gaat maken en met welke materialen je gaat werken is helemaal vrij. Laat het iets worden wat jou klaslokaal net weer even iets specialer maakt als al die anderen.

Veel plezier allemaal!

©Thea

*****

Geen opmerkingen:

Een reactie posten