woensdag 3 augustus 2022

Foto momentje 4

De afgelopen dagen mocht ik weer 5 foto's van ons Zomerproject ontvangen in mijn mailbox. Het blijft leuk om de verschillende stijlen hierin te mogen ontdekken. Dit keer komen er nog een paar schoolbankjes voorbij, de boekenkast, maar ook al een foto van de opdracht van deze week, het telraam!

Ik laat jullie even mee genieten! 

Heb je ook een foto van jouw werkstuk?

Stuur je foto in en volgende week wordt deze geplaatst in het volgende foto-momentje. 

*****

Ook ik heb toch ook weer even tijd gevonden om met mijn Kostschool verder te gaan, niet veel, maar toch weer een stapje verder. Ik heb natuurlijk het voordeel dat de meeste meubeltjes al klaar zijn, dus de inrichting zal straks veel sneller gaan!

https://kostschool.blogspot.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten