donderdag 11 augustus 2022

Foto momentje 5

 Het zal waarschijnlijk door het warme week komen, 
want er zijn deze week maar 2 foto's door de deelnemers ingestuurd
om met jullie te kunnen delen.

Leuk om te zien dat je met eenzelfde beschrijving 
2 totaal verschillende miniaturen kunt krijgen.

Heb je ook een foto van jouw werkstuk?

Stuur je foto in en volgende week wordt deze geplaatst in het volgende foto-momentje. 

*****

Mijn klaslokaal schiet momenteel niet zo erg op,
ook door het mooie weer hoor, maar ik zit een beetje te stutten en te steunen mbt een kleurkeuze voor de vloer, In mijn eigen PPH groep heb ik al de kleur besproken, maar ik ben er nog niet helemaal uit!
Eerst maar eens op zoek naar een paar latten hout, die ik ergens ter bewaring opgeborgen heb.
Maar nu natuurlijk veel te warm om m'n kasten in te duiken.
Ik hoop snel weer verder te kunnen gaan!

1 opmerking: