dinsdag 16 augustus 2022

Foto momentje 6

Na de melding van vorige week dat mogelijk door de warmte er weinig foto's binnen waren gekomen, stroomde mijn mailbox plotseling foto's van de projectminiaturen van de afgelopen week.

Zo leuk weer om te zien dat iedereen met zijn eigen stijl bezig is in dit project. Ik begin al stiekem een beetje uit te kijken naar het eindresultaat.

Heb je ook een foto van jouw werkstuk?

Stuur je foto in en volgende week wordt deze geplaatst in het volgende foto-momentje. 

*****

In verband met de drukte in de webwinkel n.a.v. het geplaatste leesplankje 😊, is het mij dit weekend helaas niet gelukt om met mijn klaslokaal bezig te zijn geweest. natuurlijk speelde de warmte hierbij ook wel mee, maar ik klaag niet! Volgende week gewoon weer een nieuwe kans.


1 opmerking: