woensdag 7 september 2022

Eindwerkstukken Zomerproject 2022

 

Nog een kleine 26 uur te gaan!

Wil je mee doen met de prijsuitreiking, 
lees dan onderstaand bericht nog even door.

Op donderdag 8 september om 23.00 uur wil ik graag je definitieve foto van je werkstuk per mail ontvangen hebben. 

Op basis van de foto's maak ik een eerste punten verdeling, en vervolgens worden ze op zaterdag 10 en zondag 11 september geplaatst op mijn blog en FB pagina (Thea's Miniatuurwereld) voor het geven van de punten door de lezers van mijn blog en FB pagina.

*****

Voor de puntenverdeling geldt:

Voor elke weekopdracht ontvang je 2 punten, 
ongeacht het aantal schoolbankjes wat je gemaakt hebt.

Er zijn tijdens het Zomerproject in totaal 5 Give Away momenten geweest, 
welke de volgende punten opleveren:

week 1 - 3 punten

week 3 - 2 punten

week 4 - verloting (1 extra punt)

week 5 - 1 punt

week 6 - 2 punten

*****

Er zijn inmiddels 4 inzendingen bij mij binnen gekomen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten