zaterdag 10 september 2022

Welk prijsje kun je winnen?

 Tijdens het ontwikkelen van dit project ben ik verschillende keren het gesprek met een aantal 80-plussers aangegaan om meer te weten te komen over hun vroegere schooltijd, hoe de klas eruit zag, maar ook welke materialen ze hadden om hun schoolwerk te kunnen doen.

Dit was leuk om te doen, en ook de ouderen gaven aan dat ze het leuk vonden om op deze manier betrokken konden zijn bij dit project.

Mede naar aanleiding van hun verhalen heb ik gekozen voor deze prijs 
De 3 prijswinnaars zullen elk een setje ontvangen.

*****

De prijzen die ik uitreik, zijn maar een kleinigheidje. Ik zie het meer als aanmoediging om door te gaan. Want uiteindelijk zijn jullie allemaal prijswinnaars. Het idee dat je dit mooie project met alle extra's, je eigen ideeën en materialen hebt kunnen maken, zorgt ervoor dat de echte prijs al bij je thuis op de tafel staat te pronken.

Dit weekend gaan we bekijken hoe de lezers van mijn blog / FB pagina jullie werkstukken zullen beoordelen. Er is al een prijswinnaar bekend, namelijk degene die bij het maken van de verschillende opdrachten de meeste punten gewonnen heeft.

Wie dit is en welke prijs ze gewonnen heeft, laat ik zondagavond 11 sept rond 20.30 uur weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten