zaterdag 10 september 2022

Puntenverdeling Zomerproject 2022



*****

Van de 18 deelnemers aan dit Zomerproject hebben 5 deelnemers hun werkstuk afgerond 
en durven het aan om het dit weekend aan een groter publiek te laten zien.  
Zij zouden het erg leuk vinden als er op hun werkstuk gestemd gaat worden. 

Voor de 2 deelnemers die de meeste punten halen heb ik ter aanmoediging 
nog 2 leuke prijsjes liggen. De prijsjes heb ik aangepast aan het projectthema. 
Naast de punten die ze vandaag bij elkaar kunnen sparen, 
zijn er gisteren ook al punten verdeeld n.a.v. de verschillende workshopopdrachten. 

A.s. zondag laat ik weten welke deelnemer deze prijs gewonnen heeft.

De deelnemers bejureren zelf ook het werk van hun mede-deelnemers, 
maar alle lezers van mijn blog of FB pagina  kunnen ook punten 
aan de werkstukken geven. Graag zelfs! 

De namen van de deelnemers houden we nog even achterwege 
om op deze manier een eerlijke wedstrijd te kunnen hebben. 
De foto's hieronder zijn onwillekeurig op volgorde gezet.

*****

Met 5 deelnemers is de puntentelling niet heel lastig uit te leggen.

Je geeft het werkstuk wat je het mooist tot uiting vindt komen 5 punten, 
in volgorde verdeel je hierna ook de punten 4, 3, 2 en 1.

Je mag je punten in de opmerking onder dit bericht schrijven, 
een mail sturen of vermelden op mijn FB-pagina.

Zondag 11 september rond 20.30 uur laat ik de uitslag weten 
en ook zal ik dan de namen van de makers toevoegen.

*****


Foto 1
Dorry Vogel

*****


Foto 2
Erna Schoonhoven

*****


Foto 3
Patricia Schepers

*****


Foto 4
Suzanne Loman

*****


Foto 5
Tessa Gruppelaar

*****

Heel veel succes bij het geven van de punten.

@Thea

1 opmerking:

  1. Ik vind het erg moeilijk om punten te geven, alle werkstukken zijn mooi geworden!
    Foto 1, 5 punten
    Foto 3, 4 pnt
    Foto 2, 3 pnt
    Foto 4, 2 pnt
    Foto 5, 1 punt

    BeantwoordenVerwijderen