maandag 19 oktober 2020

Kroonluchter voor het Heksenhuis

Van de week gaf Jolinda een leuke workshop in onze Miniatuurgroep.

Ze legde uit hoe je met vishaakjes een kroonluchter kunt maken. 

Zo leuk bedacht. 

Haar voorbeeld had 4 armen, maar ik wilde voor het heksenhuis een grotere kroonluchter maken. 

Het is er een lamp geworden met 7 armen. Ook heb ik nog 7 stompkaarsjes erbij gemaakt! 


Ik moet wel vermelden dat ik geen vishaakjes gebruikt heb, 
maar het eindresultaat vind ik erg leuk geworden.

____________________________

De wanden en plafond moeten nog uitgewerkt worden, dus ik kan de kroonluchter nu nog niet ophangen, maar als het zover is zullen de foto's wel volgen. Ook maak ik er dan nog een zilverkleurige ketting aan de lamp en deze komt dan vast te zitten in een ornament aan het plafond..... 

Nog even geduld dus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten