zaterdag 31 oktober 2020

Halloween 2020

 Ik ben dit jaar met mijn miniatuurgroep begonnen aan een Gotisch Heksenhuis. Je hebt er mogelijk al eerder over gelezen. Stapje voor stapje doe ik er iets aan, en met de maandopdrachten en leuke workshops van de deelnemers wordt het huis ook al wat gevulder. 

Een deel van de inventaris van het huis komt uit mijn oude Halloweengrot, maar dit zal ik ter zijner tijd ook wat meer belichten welke onderdelen overgezet zijn.  

Omdat het vandaag Halloween is en het een avond is om te griezelen laat ik alvast een foto zien van de veranda, waar grote spinnen en ratten wonen en het heksje haar haardvuurtje aan het stoken is. De kraaien zitten in een dode boom om de heks gezelschap te houden.




wordt vervolgt!

3 opmerkingen:

  1. Heb je die kraaien zelf gemaakt? Ik vond die lastig, duurde een tijdje voordat ik er tevreden mee was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolinda, had je de kraaien nog niet gezien. Had ze al wel op de Miniatuurgroep laten zien!
    Ja, zelf gemaakt, maar een slim foefje..... (geheim), ze moesten natuurlijk 1:24 worden!

    BeantwoordenVerwijderen