vrijdag 6 juli 2018

De "Give Away" van deze week!

Het Zomerproject is al weer een paar dagen bezig en ik hoor zo uit verschillende hoeken dat er hard gewerkt wordt. Wat ik vooral leuk aan het project vind is dat iedereen er een eigen draai aan geeft.
Zo heb ik al een huisje, een echte broodplank en een kijkkastje voorbij zien komen, en op deze manier gaan we aan het eind van de periode toch hele leuke verschillende projectjes zien.

Nu was bij de voorbereiding het voor mij een beetje lastig om alle ideeën in het voorbeeld te kunnen verwerken, dus als je nu gedurende de zomermaanden de pagina regelmatig blijft bezoeken, dan zul je tijdens elke week een korte periode een Give-Away tegen komen.

Deze kan een paar uur op de site staan, maar misschien ook wel iets langer....
Pak m op en probeer het nog in je project te verwerken, want voor elke Give Away die ik tegen kom in het eind project, krijg je een extra punt......

En voor de meelezers..... Een leuk cadeautje om zelf nog eens ergens voor te gebruiken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


@Thea

2 opmerkingen: