zondag 29 juli 2018

Een kijkje in de winkel....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vorige week zagen jullie hoe het werkt met de bakken.
Nu gaan we verderop in het winkeltje kijken.


Bovenop de bakken zie je nog enkele voorraad bakken met bootjes, deurbeslag en pruikenhaar staan. Deze moeten nog voorzien worden van een ophanghaakje.

Naast de rij met bakken staat een display-molen,
aan alle vier de kanten hangen verschillende naai-artikelen.



In de hoek van de showroom staat de hoge display,
welke ook altijd op een van de hoeken van mijn beurstafel staat.
Wel zo gemakkelijk, dicht doen, vast binden en het kan zo mee.



In de kast vind je verschillende maten zijdegaas en borduurlinnen.
De verschillende soorten en kleuren zijdelapjes hangen hier,
en ook één van de series haaknaalden zie je hier hangen.
Naast Clover heb ik ook Prym- en huismerk-haaknaalden.

De verschillende houten meubeltjes staan hier ook in tentoon gesteld,
een mooi overzicht van de meubeltjes die ik verkoop en altijd op voorraad heb.
Op de beurs heb ik de voorraad ook bij me, deze staat dan achter de tafel.

Waarom alleen blank hout?
Als leverancier moet je soms keuzes maken en met blankhouten meubeltjes
kan ik, maar ook de klant meeste kanten op.
Zelf een kleur geven, verwerken in workshoppakketjes,
of de klant zelf de keus geven om te bepalen hoe een werkstuk eruit komt te zien.




Rechtsboven in het hoekje zie je trouwens nog verschillende lijstjes en
plafond ornamentjes hangen. Ook heb ik hier nog een sortering scharniertjes toegevoegd,
voor de klant niet altijd goed te zien,
maar dus altijd wel een voorraadje bij me.

Voor de display staan nog enkele bakjes met opruimspulletjes, landkaarten en schoolplaten, Venne-garen Multi-Color en ook het bakje met verschillende Kerstlapjes zijn hier terug te vinden...



Naast de grote houten display staat er nog een klein molentje met een kantjes,
welke ik beperkt op voorraad heb,
deze display wisselt dus steeds naarmate de verkoop vordert.


Dan nog een klein rekje met diverse plantjes en taartjes.
Leuk om te zien, maar te arbeidsintensief en te fragiel om steeds in te pakken,
dus dit is niet langer een beursartikel,
maar nog wel natuurlijk in de webwinkel en showroom te koop.

In de sigarenkistjes erachter staan verschillende houtmaterialen,
diverse groottes en diktes aan houten roerlepels, tongspatels en ijslolly stokjes,
altijd handig om bij een bezoek aan de showroom je eigen voorraad verder aan te vullen.

Omdat dit voldoende aangeboden wordt op diverse beurzen heb ik dit artikel
alleen nog maar bij me op de beurs in Rijswijk, waar ik de grootste kraam heb.


Aan de wand naast de grote houten display heb ik achtereenvolgens van boven naar beneden de volgende artikelen staan:

Boompjes

71 kleuren Zijdegaren YLI #100, 
sinds deze week weer op voorraad gebracht 
door ook de nieuwste kleuren uit de Verenigde Staten te importeren.

Een voorraad Satijn en Organzalint
- geen beursartikel - 

en de verschillende Tacky Glue Lijm soorten.


Volgende week laat ik de rest van de achterwand van de showroom zien.


Bedankt voor je bezoekje,
een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten